Obchodní podmínky společnosti
SEBELÁSKA s. r. o.
pro prodej informačních produktů
a služeb na dálku za použití internetu
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající ze smluv uzavřených mezi poskytovatelem a uživatelem a vztahují se na všechny produkty a služby nabízené poskytovatelem prostřednictvím webových stránek https://luciekolarikova.cz a dalších jím provozovaných či spolupracujících webových stránek a platforem.
I. VYMEZENÍ ZÁKLADNÍCH TERMÍNŮ
Tyto termíny, které jsou dále v těchto obchodních podmínkách uváděny s velkým počátečním písmenem, znamenají následující:
1) POSKYTOVATEL
SEBELÁSKA s.r.o.
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 231295
IČO: 03398463
DIČ: CZ03398463
Sídlo: Korunní 2569/108g, Vinohrady, 101 00 Praha 10
Telefonní číslo: 774 873 637
E-mail: podpora@luciekolarikova.cz
nebo
Lucie Kolaříková
Podnikatelka zapsaná v živnostenském rejstříku (příslušným je Úřad městské části Praha 4)
IČO: 74294911
Sídlo: Nad strouhou 1452/20, 147 00 Praha 4 – Braník
Telefonní číslo: 774 873 637
E-mail: podpora@luciekolarikova.cz
V rámci konkrétní Smlouvy uzavírané mezi Poskytovatelem a Uživatelem vystupuje vždy pouze jeden z výše uvedených subjektů, a to následovně:
- U všech Produktů a Služeb, s výjimkou individuálních Služeb (sezení), je Poskytovatelem společnost SEBELÁSKA s.r.o.
- U individuálních Služeb (sezení) je Poskytovatelem Lucie Kolaříková.
Za plnění povinností Uživateli, včetně plnění povinností podle těchto obchodních podmínek, odpovídá vždy samostatně ten subjekt, který v daném případě vystupuje jako Poskytovatel.
2) UŽIVATEL nebo KUPUJÍCÍ
Zákazník, tedy ten, kdo s Poskytovatelem uzavře ohledně některého z Produktů nebo Služeb Smlouvu.
3) SPOTŘEBITEL
Uživatel, který je fyzickou osobou a při uzavírání Smlouvy s Poskytovatelem jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Pokud Uživatel v objednávkovém formuláři uvede své IČO, má se za to, že Smlouvu neuzavírá jako Spotřebitel.
4) SMLOUVA
Smlouva o poskytování Digitálního obsahu, smlouva o členství v online klubu, kupní smlouva, smlouva o poskytování Služeb nebo smlouva o používání Lucky do kapsy, která je uzavírána mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Obsahem Smlouvy je povinnost Poskytovatele dodat Uživateli Produkt, Službu nebo mu umožnit používání Lucky do kapsy a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli stanovenou Cenu. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané ustanovení na každý z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto obchodní podmínky. V případě Služeb domlouvaných individuálně tvoří Smlouvu individuální komunikace mezi smluvními stranami (jak je více uvedeno níže). Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a Uživateli není přístupná.
5) PRODUKT
Online kurz, audionahrávka, webinář nebo jiný Produkt s Digitálním obsahem, online klub nebo Kniha, která je předmětem Smlouvy. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách rozlišeno, zda se jedná o Produkt s Digitálním obsahem nebo o Knihu, rozumí se tím jakýkoli Produkt.
6) DIGITÁLNÍ OBSAH
Obsah online Produktu, tedy předpřipravený online kurz, digitální obsah online klubu, audionahrávka, webinář, pracovní listy, jiné elektronické materiály apod.
7) KNIHA
Tištěná kniha nabízená Poskytovatelem. To, co se v těchto obchodních podmínkách uvádí o Knize, platí obdobně i na případné jiné fyzické produkty nabízené Poskytovatelem.
8) SLUŽBA
Individuální sezení, akce naživo (např. seminář), příp. online kurz či webinář, který není předpřipravený, ale probíhá v reálném čase. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak, to, co se uvádí o Produktech, platí obdobně i pro Služby.
9) LUCKA DO KAPSY
Služba digitálního obsahu dostupná prostřednictvím aplikace Telegram, fungující na bázi umělé inteligence, jejímž zamýšleným účelem je poskytovat Uživateli konverzační podporu a pomoc v oblasti osobního rozvoje formou dialogu, inspirace a motivace. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách uvedeno jinak, to, co se uvádí o Produktech a Službách, platí obdobně i pro Lucku do kapsy.
10) OBJEDNÁVKA
Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář, který představuje návrh Uživatele na uzavření Smlouvy.
11) CENA
Konečná cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) za Produkt uvedená v Objednávce nebo, jde-li o členství v online klubu či o používání Lucky do kapsy, cena za jedno období uvedená v Objednávce. Platí se v korunách českých.
12) WEBOVÉ ROZHRANÍ nebo WEB
Webové rozhraní umístěné na webových stránkách dostupných na internetové adrese https://luciekolarikova.cz.
13) OBČANSKÝ ZÁKONÍK
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
II. ODPOVĚDNOST
1) Produkty a Služby Poskytovatele slouží pro vzdělávací a informační účely v oblasti osobního rozvoje a informace v nich obsažené jsou pouze návody a doporučení. Poskytovatel ani lektoři nejsou jakkoli odpovědni za úspěch či neúspěch při aplikaci zakoupených Produktů či Služeb v praxi, za pocity, zdravotní stav či jiné stavy, které může Uživatel prožívat. Uživatel je plně zodpovědný za své jednání, chování a své rozhodování. Úspěch Produktů a Služeb je odvislý od řady dalších faktorů, které Poskytovatel ani lektoři nemohou ovlivnit (dovednosti, možnosti, znalosti, schopnosti a obětavost, zdravotní stav Uživatele apod.). Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.
2) Poskytovatel upozorňuje Uživatele, že v průběhu účasti v programu může být vystaven fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení a je plně na jeho zodpovědnosti a rozhodnutí, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupí či nikoli. Produkty a Služby jsou určeny zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
3) Poskytovatel upozorňuje Uživatele, že Produkty a hromadné akce nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou, psychoterapeutickou ani psychiatrickou péči. Obsah kurzů, meditací, knih, klubu ani služby „Lucka do kapsy“ není možné považovat za diagnózu, léčbu ani krizovou intervenci. Individuální sezení mají charakter koučovacích konzultací a nejsou psychologickým poradenstvím ani psychoterapií. Uživatel by měl svůj zdravotní a psychický stav konzultovat s příslušným odborníkem z řad lékařů, psychoterapeutů, psychiatrů nebo psychologů.
4) V případě, že Uživatel trpí závažnějšími psychickými obtížemi, je povinen vyhledat odbornou pomoc u kvalifikovaného psychologa, psychoterapeuta nebo psychiatra. Za závažnější psychické obtíže se považují stavy spadající do oblasti klinické psychologie a psychiatrie – tedy takové, které vyžadují odbornou diagnostiku a léčbu a kde by samostatné využívání seberozvojových materiálů mohlo být nedostatečné nebo i rizikové. Patří sem zejména poruchy nálady (např. těžká deprese, bipolární porucha), úzkostné a stresové poruchy (např. generalizovaná úzkostná porucha, OCD, PTSD), poruchy příjmu potravy, závislosti, psychotické poruchy, poruchy osobnosti a také stavy spojené se sebevražednými myšlenkami či pokusy.
5) Produkty ani Služby nejsou určeny k řešení akutních krizových stavů (např. sebevražedné myšlenky, psychotické stavy, domácí násilí, akutní traumata). V těchto situacích je Uživatel povinen neprodleně kontaktovat krizovou linku.
III. INFORMACE NA WEBU
1) U každého Produktu je na Webu uveden jeho popis, co zahrnuje, jaká je jeho cena, příp. kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se tak nepoužije.
2) Na Webu mohou být uvedeny také recenze (bývalých) klientek a klientů Poskytovatele. Všechny tyto recenze jsou ověřené. Poskytovatel průběžně sbírá zpětné vazby od svých klientek a klientů a vybrané reference zveřejňuje. Recenze na platformách třetích stran Poskytovatel neověřuje.
IV. POTŘEBNÉ TECHNICKÉ A PROGRAMOVÉ VYBAVENÍ
Produkty vyžadují k plné funkčnosti, aby měl Uživatel k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující přehrávání video a audio souborů, otevření dokumentů ve formátu docx, pdf a obdobném, dále připojení k síti internet s dostatečnou rychlostí připojení, funkční e-mailovou schránku udržovanou ve stavu schopném přijímat zprávy a v případě Lucky do kapsy také fungující účet v aplikaci Telegram na telefonu nebo počítači (digitální prostředí). Za propojení Produktů s digitálním prostředím Uživatele nese odpovědnost Uživatel.
V. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
1) Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře. Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.
2) Před odesláním objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Poskytovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenese odpovědnost za chybné či neúplné údaje a případnou související škodu. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.
3) Přijetí Objednávky Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky a tyto obchodní podmínky. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu lze uzavřít i za individuálně sjednaných podmínek; odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
4) Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby. Učiněním Objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.
VI. PLATEBNÍ PODMÍNKY
CENA PRODUKTŮ
1) Na Webu jsou uvedeny aktuální ceny Produktů, případně způsob jejich určení. Ceny Produktů může Poskytovatel měnit s tím, že pro Uživatele platí vždy cena, která je aktuální v okamžiku objednání Produktu (tím není dotčena možnost jednostranného zvýšení cen tarifů Lucky do kapsy - viz níže). Aktuální cena Produktu uvedená na Webu může být Uživateli navýšena pouze v případě platby Ceny formou splátek (viz níže). Případné slevy z ceny Produktů nelze vzájemně kombinovat. Na Webu jsou uvedeny také informace o nákladech na dodání tištěné Knihy. Konečná Cena (včetně všech případných daní, poplatků a nákladů) je uvedena v souhrnu objednávky.
2) Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na Webu (např. překlep) nebo obdobné chybě v procesu uzavírání Smlouvy, není Poskytovatel povinen Uživateli za takovou zjevně chybnou cenu Produkt zpřístupnit a má v takovém případě právo odstoupit od Smlouvy.
ZPŮSOB PLATBY
3) Cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
a) bankovním převodem na účet;
b) online platební kartou;
c) rychlým bankovním převodem.
4) V případě platební metody uvedené pod písmenem a) (bankovní převod na účet) obdrží Uživatel platební údaje v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky.
5) Platba prostřednictvím platební metody uvedené pod písmenem b) (online platební karta) a c) (rychlý bankovní převod) probíhá prostřednictvím platební brány společnosti GOPAY s.r.o. (https://www.gopay.com/cs) a jedná se o zabezpečenou platební metodu, kdy žádné údaje, které při platbě Uživatel zadá, nejsou Poskytovateli předávány. Případný dotaz k této platební metodě může Uživatel směřovat přímo na uvedenou společnost.
6) Na Webu mohou být uvedeny nebo mezi Poskytovatelem a Uživatelem výslovně dohodnuty případné jiné způsoby platby.
SPLATNOST CENY
7) V případě bankovního převodu na účet je Cena (příp. první splátka Ceny) splatná v termínu uvedeném v pokynech k platbě obsažených v e-mailu potvrzujícím přijetí Objednávky (případné další splátky Ceny jsou pak splatné v předem uvedené periodě). Cena (nebo splátka) je zaplacena v okamžiku připsání příslušné částky na bankovní účet Poskytovatele.
8) V případě platby prostřednictvím platební brány je Cena (příp. první splátka Ceny) splatná bezprostředně po uzavření Smlouvy. Ceny za další období členství v online klubu nebo používání Lucky do kapsy (příp. další splátky Ceny) jsou pak splatné v předem uvedené periodě. Cena (nebo splátka) je v takovém případě zaplacena v okamžiku provedení platby.
9) Po přijetí platby Poskytovatel vystaví a na e-mail Uživatele zašle příslušnou fakturu. Uživatel souhlasí s vystavením a zasláním faktury v elektronické podobě.
PLATBA VE SPLÁTKÁCH
10) Je-li tato možnost na Webu u konkrétního Produktu uvedena, může Uživatel zvolit platbu Ceny formou splátek. V takovém případě může dojít k navýšení aktuální ceny Produktu uvedené na Webu, a to o částku nepřevyšující přímé náklady, které Poskytovateli v souvislosti s tímto způsobem platby vzniknou. Celková konečná Cena bude uvedena v souhrnu objednávky před jejím odesláním. V případě platby Ceny na splátky se Objednávkou Uživatel zavazuje zaplatit všechny splátky.
11) V případě prodlení s úhradou některé splátky je Poskytovatel oprávněn Uživateli Produkt znepřístupnit až do doby zaplacení příslušné splátky. Tím není dotčena povinnost Uživatele zaplatit všechny splátky. Rovněž je Poskytovatel v takovém případě oprávněn Uživateli oznámením zaslaným na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce celou nezaplacenou část Ceny okamžitě zesplatnit a ke dni uvedenému v tomto oznámení požadovat zaplacení všech zbylých splátek najednou. Poskytovatel je v takovém případě rovněž oprávněn od Smlouvy odstoupit, a to oznámením zaslaným Uživateli na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Odstoupením od Smlouvy nevzniká Poskytovateli povinnost vrátit Uživateli splátky před odstoupením od Smlouvy zaplacené.
AUTOMATICKÉ OPAKOVANÉ PLATBY
12) Pro platbu Ceny ve splátkách, Ceny za členství v online klubu nebo Ceny některého z tarifů (předplatného) Lucky do kapsy mohou být využívány automatické opakované platby kartou. V takovém případě bude příslušná splátka, Cena za jedno období členství v online klubu nebo používání Lucky do kapsy v předem jasně uvedené výši a periodě (počínaje datem Objednávky) automaticky strhnuta z platební karty, jejíž údaje Uživatel zadal při platbě. Na blížící se strhnutí další platby bude Uživatel e-mailem předem upozorněn a po každé platbě obdrží e-mailem příslušnou fakturu. S automatickým strháváním částek vyslovuje Uživatel souhlas při objednávání Produktu.
13) V případě platby Ceny ve splátkách, kdy je Cena za Produkt stanovena pevnou částkou a splátkami je pouze postupně hrazena, probíhá tuto automatické strhávání z platební karty až do úplného zaplacení celé Ceny (tedy všech splátek) a opakované platby nelze předčasně ukončit. Pokud by přesto došlo k tomu, že příslušná splátka nebude v daném termínu strhnuta, je Uživatel povinen neprodleně tuto splátku zaplatit jiným způsobem (zejm. bankovním převodem na účet Poskytovatele). Na druhou stranu opakované platby za členství v online klubu nebo používání Lucky do kapsy zrušit za určitých podmínek lze, a to v souladu s následujícím odstavcem.
14) Ukončit členství v online klubu nebo předplatné Lucky do kapsy je možné výhradně oznámením této skutečnosti na e-mailovou adresu Poskytovatele uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách. Toto oznámení musí obsahovat jméno a příjmení Uživatele a jeho e-mailovou adresu, která byla uvedena v Objednávce. Ke zrušení opakovaných plateb dojde nejpozději do 7 dnů ode dne doručení tohoto oznámení na e-mail Poskytovatele (pokud by v této době došlo ke strhnutí další platby, prodlužuje se doba členství/předplatného o další období). Vždy 7 dnů před automatickým strhnutím další platby bude Uživateli e-mailem oznámeno, že se blíží další strhnutí platby, a toto oznámení bude obsahovat také informaci, jak Uživatel může členství v klubu/předplatné Lucky do kapsy, a tím i opakované platby, ukončit.
15) Členem online klubu Uživatel přestává být dnem následujícím po skončení období, na které byla Cena za členství zaplacena. Tímto dnem bude Uživateli veškerý Digitální obsah, který je součástí klubu, znepřístupněn a Uživatel přestane užívat všech výsad a výhod, které mu členství v online klubu přinášelo. Po ukončení předplatného Lucky do kapsy bude Uživatel moci ještě spotřebovat zaplacené a doposud nevyčerpané zprávy v rámci daného tarifu. Po jejich vyčerpání mu bude používání Lucky do kapsy pozastaveno.
16) Poskytovatel je oprávněn Smlouvu o členství v online klubu a Smlouvu o používání Lucky do kapsy vypovědět oznámením zaslaným na e-mailovou adresu Uživatele nebo (v případě Lucky do kapsy) oznámením v konverzaci s Luckou do kapsy v rámci aplikace Telegram. Výpovědní doba činí 3 měsíce a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi Uživateli. Ze závažných důvodů je Poskytovatel oprávněn Smlouvu o členství v online klubu a Smlouvu o používání Lucky do kapsy vypovědět bez předchozího upozornění a bez výpovědní doby.
VII. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO POSKYTOVÁNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU
ZPŮSOB DODÁNÍ PRODUKTU S DIGITÁLNÍM OBSAHEM
1) Produkt s Digitálním obsahem bude Uživateli dodán tím, že mu bude poslán na elektronickou adresu uvedenou v Objednávce v textu či příloze e-mailu nebo jako odkaz, na kterém je možné Digitální obsah stáhnout nebo otevřít, nebo na tuto elektronickou adresu budou Uživateli zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu do členské sekce na Webu, kde bude Digitální obsah sdílen.
2) Zasláním tohoto e-mailu je povinnost Poskytovatele dodat Digitální obsah splněna, bez ohledu na to, kdy Uživatel začne Digitální obsah využívat (např. kdy se do členské sekce přihlásí).
3) Pokud je na Webu u konkrétního Produktu uveden jiný způsob dodání (např. zasláním odkazu na uzavřenou facebookovou skupinu, kde bude Digitální obsah sdílen), bude Uživateli Digitální obsah dodán tímto jiným způsobem.
ČAS DODÁNÍ A DOBA PŘÍSTUPU
4) K dodání Digitálního obsahu dojde až po úplném zaplacení Ceny, a v případě rozložení platby na splátky až po zaplacení první splátky.
5) V případě platby Ceny bankovním převodem na účet bude Digitální obsah dodán do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet Poskytovatele. V případě platby prostřednictvím platební brány bude Uživateli Digitální obsah dodán obratem po provedení platby.
6) Na Webu může být u Produktu uveden konkrétní den zpřístupnění. V takovém případě bude Uživateli Digitální obsah dodán v takto předem oznámený den.
7) Na Webu může být u Produktu uvedeno, že bude Uživateli dodáván postupně, po částech. V takovém případě první část (modul) bude Uživateli dodána v čase určeném dle předchozích odstavců a další části (moduly) postupně tak, jak je uvedeno na Webu.
8) Doba, po kterou bude mít Uživatel k Digitálnímu obsahu přístup, činí 1 rok, není-li na Webu v popisu konkrétního Produktu uvedeno jinak. Tato doba přístupu začíná běžet dnem dodání Digitálního obsahu, bez ohledu na to, kdy Uživatel začne Digitální obsah skutečně využívat (např. kdy se přihlásí do členské sekce).
GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ
9) Poskytovatel na všechny Produkty s Digitálním obsahem (včetně online klubu) poskytuje 14denní garanci vrácení peněz. Lhůta 14 dnů počíná běžet ode dne objednání Produktu, bez ohledu na to, kdy Uživatel Objednávku zaplatí. Garanci vrácení peněz může Uživatel ve výše uvedené lhůtě uplatnit zasláním e-mailu na elektronickou adresu Poskytovatele uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách.
10) V případě uplatnění garance v souladu s předchozím odstavcem bude zaplacená Cena Uživateli vrácena stejným způsobem, jakým byla obdržena, a to do 30 dnů od doručení e-mailu s uplatněním garance Poskytovateli. Po doručení tohoto e-mailu dojde automaticky k deaktivaci přístupu Uživatele k Produktu.
DALŠÍ PODMÍNKY
11) Pokud je součástí Produktu s Digitálním obsahem osobní podpora Poskytovatele (živá vysílání apod.), je to na Webu u tohoto Produktu uvedeno; v opačném případě osobní podpora součástí Produktu není.
12) Pokud osobní podpora součástí Produktu je, vyhrazuje si Poskytovatel právo provést změny předem oznámeného termínu konání, programu, lektorů apod., a to v případě vzniku neočekávané události. Všechny případné změny budou Uživateli neprodleně oznámeny. Z důvodu těchto změn nemá Uživatel právo odstoupit od Smlouvy.
13) Nevyužije-li Uživatel z jakéhokoli důvodu některou součást Produktu (tedy např. nezúčastní-li se živého vysílání, nezhlédne-li veškerý Digitální obsah, který je součástí kurzu apod.), náhrada za tuto nevyužitou součást Uživateli nepřísluší.
VIII. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO POUŽÍVÁNÍ LUCKY DO KAPSY
ODPOVĚDNOST
1) Lucku do kapsy je potřeba používat obezřetně, jen jako nástroj, který Uživateli může poskytnout podporu v oblasti osobního rozvoje, ale vždy je potřeba si zachovat vlastní úsudek. Zprávy v rámci Lucky do kapsy jsou generovány umělou inteligencí, mohou být nepřesné nebo nevhodné a Poskytovatel za ně nenese žádnou odpovědnost. Používání Lucky do kapsy je bez jakýchkoli záruk. Lucka do kapsy není lékař, psycholog, psychoterapeut ani jiný odborník. Nenahrazuje zdravotní, psychologické, psychoterapeutické ani jakékoli jiné odborné služby a jejím účelem není diagnostika, léčba ani terapie.
2) Veškerá rozhodnutí, která na základě používání Lucky do kapsy Uživatel uskuteční, činí výhradně na vlastní odpovědnost. Poskytovatel nenese odpovědnost za žádné důsledky rozhodnutí přijatých na základě používání Lucky do kapsy, ani za žádnou přímou nebo nepřímou, hmotnou či nehmotnou újmu, včetně ušlého zisku nebo ztráty dat, vzniklou v důsledku přístupu k Lucce do kapsy, jejího používání či nemožnosti ji využívat.
TRIAL, TARIFY A BALÍČKY ZPRÁV
3) Poskytovatel může používání Lucky do kapsy nabízet také zdarma, kdy Uživatel po aktivaci Lucky do kapsy bude mít k dispozici předem stanovený počet zpráv zdarma (trial). Do tohoto limitu zpráv se započítávají všechny zprávy v rámci Lucky do kapsy (tedy jak zprávy Uživatele, tak zprávy generované umělou inteligencí). Tento trial může Poskytovatel nabízet jen omezenému počtu uživatelů.
4) Každý uživatel může využít trial pouze jednou. Trial je ochutnávka určená úplně novým uživatelům.
5) V případě, že Uživatel trial využije, po vyčerpání všech zpráv zdarma se mu v konverzaci s Luckou do kapsy zobrazí možnost objednat si některý z placených tarifů. Jejich ceny jsou uvedeny na Webu a závisí na počtu zpráv, které Uživatel má v rámci tarifu k dispozici a na délce předplaceného období (měsíční, čtvrtletní, půlroční, příp. jiné). Stanovený limit zpráv je vždy měsíční a započítávají se do něj všechny zprávy v rámci Lucky do kapsy (tedy jak zprávy Uživatele, tak zprávy generované umělou inteligencí). Nevyčerpané zprávy v rámci daného měsíce se nepřevádějí do dalšího měsíce.
6) Po vyčerpání měsíčního limitu zpráv se Uživateli v konverzaci s Luckou do kapsy zobrazí možnost zakoupit si některý z balíčků dodatečných zpráv. Balíčky dodatečných zpráv lze zakoupit pouze při aktivním předplatném. Balíčky nejsou časově omezené a Uživatel je může využívat, dokud má aktivní předplatné. Pokud Uživatel předplatné zruší, zaniká mu přístup i k nevyčerpaným zprávám z balíčku a nelze požadovat jejich proplacení.
7) Poskytovatel si vyhrazuje právo provést jednostranné zvýšení cen tarifů, a to zejména z důvodu zvýšení nákladů na provoz Lucky do kapsy. V případě zvýšení cen se bude postupovat obdobně, jako v případě změny obchodních podmínek (viz čl. XVI odst. 6 těchto obchodních podmínek). Tedy změna ceny tarifu bude Uživateli oznámena e-mailem nebo přímo v konverzaci s Luckou do kapsy alespoň 15 dní před nabytím účinnosti. Pokud se změnou ceny Uživatel nebude souhlasit, má právo další používání Lucky do kapsy ukončit, a to písemnou výpovědi zaslanou na e-mailovou adresu Poskytovatele uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách nejpozději do dne, kdy změna nabude účinnosti. Pokud Uživatel v této lhůtě další používání Lucky do kapsy neukončí, má se za to, že se změnou ceny souhlasí a od příštího období mu bude fakturována cena za využívaný tarif v nové výši.
PŘÍSTUP K LUCCE DO KAPSY
8) Přístup k Lucce do kapsy, resp. příslušný počet zpráv zahrnutý v zakoupeném tarifu nebo balíčku dodatečných zpráv, Uživatel dostane v případě platby prostřednictvím platební brány obratem po zaplacení Ceny a v případě platby bankovním převodem do 3 pracovních dnů od připsání Ceny na bankovní účet Poskytovatele.
9) Přístup k Lucce do kapsy bude mít Uživatel až do ukončení předplatného v souladu s těmito obchodními podmínkami, resp. až do vyčerpání všech zaplacených zpráv v rámci daného tarifu.
ZPŮSOB POUŽÍVÁNÍ
10) Pro používání Lucky do kapsy je potřeba mít zřízený účet v aplikaci Telegram. Používání Lucky do kapsy bude Uživateli umožněno tím, že mu e-mailem přijde odkaz na Lucku do kapsy v aplikaci Telegram nebo se mu tento odkaz zobrazí po zaplacení Objednávky. Za důvěrnost a správu svého účtu v Telegramu nese odpovědnost výhradně Uživatel, stejně tak za všechny aktivity, které na tomto účtu probíhají.
11) Uživatel je povinen Lucku do kapsy používat výhradně k účelu uvedenému v těchto obchodních podmínkách a zavazuje se nepoužívat Lucku do kapsy k porušování právních předpisů, ubližování ostatním, porušování práv duševního vlastnictví nebo vytváření obsahu, který je v rozporu s právními předpisy nebo dobrými mravy (např. nenávistné projevy, obtěžování atd.).
GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ
12) Uživatel má garanci vrácení peněz, kterou může využít zasláním e-mailu na elektronickou adresu Poskytovatele uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách, a to do 14 dnů ode dne objednání některého z tarifů (bez ohledu na to, kdy zaplatil Cenu tohoto tarifu) nebo do vyčerpání maximálně 100 zpráv, podle toho, která skutečnost nastane dříve.
13) V případě uplatnění garance za podmínek uvedených v předchozím odstavci bude zaplacená Cena Uživateli vrácena stejným způsobem, jakým byla obdržena, a to do 30 dnů od doručení e-mailu obsahujícího uplatnění garance Poskytovateli. Po doručení tohoto e-mailu dojde automaticky k deaktivaci přístupu Uživatele k Lucce do kapsy.
14) V případě uplatnění garance až po uplynutí lhůty 14 dnů nebo překročení limitu 100 testovacích zpráv ztrácí Uživatel nárok na vrácení Ceny za započatý měsíc.
Předplatné bude v takovém případě zrušeno ke konci měsíce, za který se Cena nevrací, a Uživateli bude vrácena poměrná část Ceny za nevyužité celé měsíce (v případě jiného než měsíčního předplatného), a to nejpozději do 30 dnů ode dne deaktivace přístupu Uživatele k Lucce do kapsy.
15) Po zahájení druhého měsíce používání Lucky do kapsy již nelze garanci uplatnit.
16) Garance vrácení peněz se nezvtahuje pro uživatele, kteří využili trial verzi Lucky do kapsy (měly k dispozici zprávy zdarma) a poté si zakoupili placený tarif. Tito uživatelé byli v trial verzi dostatečně seznámeni s Luckou do kapsy, proto vrácení částky za placené členství již není možné. Člensktví je možno zrušit e-mailem ke konci placeného období.
ZRUŠENÍ A ZMĚNY PŘEDPLATNÉHO
17) Pokud budete chtít předplatné zrušit, JE TŘEBA NÁS KONTAKTOVAT alespoň 7 dnů před datem automatického prodloužení předplatného na e-mail LDK.podpora@luciekolarikova.cz nebo na výše uvedeném e-mailu Poskytovatele podpora@luciekolarikova.cz.
18) V případě jakékoliv změny u Vašeho předplatného je nutné kontaktovat podporu na e-mailu LDK.podpora@luciekolarikova.cz!
IX. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO DODÁNÍ KNIHY
ZPŮSOB A DOBA DODÁNÍ
1) Nabízené způsoby dodání Knihy jsou uvedeny na Webu. Kniha bude Kupujícímu dodána na adresu, kterou uvedl v Objednávce nebo prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny určenou v Objednávce.
2) Výše nákladů na dodání Knihy vychází z aktuálních sazebníků přepravců, přičemž aktuální ceny za dopravu jsou uvedeny na Webu. Je-li způsob doručení dohodnut na základě zvláštního požadavku Kupujícího, nese Kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem doručení.
3) Kniha bude Kupujícímu odeslána až po zaplacení Ceny (včetně nákladů na dopravu). Nedohodnou-li se smluvní strany jinak, bude Kniha Kupujícímu doručena nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření Smlouvy. Jedná se o dobu nejzazší, obvykle je Kniha doručována do 2-10 pracovních dnů od obdržení platby.
4) Pokud Kupující v Objednávce zvolil dodání Knihy na výdejní místo, může být zvolené výdejní místo změněno za jiné, nejbližší možné výdejní místo, a to zejména v případě, že zvolené výdejní místo je v danou chvíli zavřené nebo má plnou kapacitu. Dodáním Knihy na toto jiné výdejní místo je dodávka splněna.
5) Kniha je doručována jen v rámci území Evropské unie.
PŘEVZETÍ KNIHY
6) Kupující je povinen dodanou zásilku s Knihou převzít (vyjma případu, kdy by došlo k neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky – viz níže). V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno Knihu doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Knihy, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů zašle Poskytovatel Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce a tyto náklady jsou splatné do 14 dnů ode dne doručení tohoto e-mailu. Pokud Kupujícímu vznikne pohledávka na vrácení zaplacené Ceny (z důvodu odstoupení od smlouvy), je Poskytovatel oprávněn tyto náklady proti této pohledávce Kupujícího jednostranně započíst.
7) V případě, že Kupující poruší svoji povinnost zásilku s Knihou ve stanoveném termínu převzít, Smlouva se tím automaticky ruší dnem marného uplynutí lhůty k převzetí zásilky. Kupující má povinnost uhradit Poskytovateli náklady spojené s vrácením Knihy a vzniklou škodu. Pohledávku na zaplacení těchto nákladů a náhrady škody je Poskytovatel oprávněn jednostranně započíst proti pohledávce Kupujícího na vrácení Ceny.
8) Při převzetí Knihy od přepravce je Kupujícímu doporučeno zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a jakékoli porušení obalu ihned oznámit přepravci a Poskytovateli. Pokud podpisem dodacího listu nebo obdobného dokumentu stvrdí Kupující převzetí zásilky bez výhrad, má se za to, že Kniha byla doručena v neporušeném obalu. Pokud je obal porušen způsobem, který svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Kupující povinen Knihu od dopravce převzít.
9) Kupující nabývá vlastnické právo ke Knize zaplacením Ceny a převzetím Knihy. Nebezpečí škody na Knize, tedy odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu Knihy, přechází na Kupujícího okamžikem převzetí Knihy nebo okamžikem, kdy měl povinnost Knihu převzít, ale v rozporu se Smlouvou tak neučinil.
X. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
DRUHY POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
1) Služby mohou být poskytovány individuálně (individuální sezení) nebo hromadně (např. seminář). Objednáním individuální Služby (sezení) Uživatel bere na vědomí, že tato Služba má charakter koučovací konzultace a nepředstavuje psychologické poradenství ani psychoterapii.
OBJEDNÁNÍ A DODÁNÍ SLUŽEB
2) Individuální službu si Uživatel může u Poskytovatele objednat také e-mailem, telefonicky, přes sociální sítě nebo jiným způsobem. V takovém případě bude Smlouva uzavřena v okamžiku, kdy se Poskytovatel s Uživatelem shodnou na jejím obsahu. Jakékoli následné změny Smlouvy jsou možné jen na základě vzájemné dohody Poskytovatele a Uživatele.
3) Služby jsou dodávány způsobem uvedeným v popisu služby na Webu, případně dohodnutým individuálně. Služby (individuální sezení), které jsou dodávány online, probíhají s využitím platformy Zoom, případně jiným dohodnutým způsobem. Služby dodávané naživo (zejm. semináře) jsou poskytovány v místě a termínu uvedeném v popisu dané Služby na Webu, případně stanoveným Poskytovatelem. Náklady na dopravu do a z místa poskytnutí Služby nese Uživatel.
4) Služby mohou být poskytovány třetí kvalifikovanou osobou, kterou Poskytovatel k poskytování Služeb zmocnil. Za plnění povinností vyplývajících ze Smlouvy je i v takovém případě Uživateli odpovědný Poskytovatel.
5) Před poskytnutím Služby je Uživatel povinen uhradit Cenu dané Služby. Pokud nedojde k zaplacení Ceny do termínu, v němž má být Služba poskytnuta, nemusí Poskytovatel Službu poskytnout a je oprávněn e-mailem odstoupit od Smlouvy a požadovat náhradu případně vzniklé škody. Poskytovatel je oprávněn žádat předložení potvrzení o zaplacení Ceny (např. vstupenkou na seminář).
ŽÁDOST O ZMĚNU TERMÍNU INDIVIDUÁLNÍ SLUŽBY
6) V případě individuální Služby (sezení) může Uživatel nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem ze zvlášť závažných důvodů (např. nemoc) požádat o změnu termínu. Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci dané Služby, jinak termín bez náhrady propadá, není-li výslovně dohodnuto jinak.
AKCE NAŽIVO A STORNO PODMÍNKY
7) V případě akcí naživo (např. semináře) platí, že se Uživatel musí na akci přihlásit nejpozději 2 dny před zahájením akce. Pozdější přihlášky je možno akceptovat jen po předchozí telefonické nebo e-mailové domluvě s Poskytovatelem. Zařazení účastníků na akci bude uskutečněno podle pořadí uhrazených přihlášek.
8) Uživatel je oprávněn před zahájením akce svou účast zrušit, a to zasláním e-mailu na elektronickou adresu Poskytovatele uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách. V případě zrušení účasti se uplatní storno podmínky uvedené v následujících odstavcích.
9) Zruší-li Uživatel účast 30 dnů a více před zahájením akce, je povinen uhradit administrativní poplatek 600 Kč. Zbývající část zaplacené Ceny mu Poskytovatel vrátí, případně tuto část může Uživatel použít jako zálohu na cenu jiné akce (semináře), vybrané z aktuální nabídky Poskytovatele, konané do 6 měsíců od úhrady této zálohy.
10) Zruší-li Uživatel účast 29 až 8 dnů před zahájením akce, je povinen uhradit storno poplatek ve výši 50 % Ceny. Zbývající část zaplacené Ceny mu Poskytovatel vrátí, případně tuto část může Uživatel použít jako zálohu na cenu jiné akce (semináře), vybrané z aktuální nabídky Poskytovatele, konané do 6 měsíců od úhrady této zálohy. V tom případě je Uživateli namísto storno poplatku ve výši 50 % Ceny účtován pouze tentýž administrativní poplatek 600 Kč, jako při zrušení účasti 30 dnů a více před zahájením akce. Tento poplatek uhradí Uživatel při registraci v místě konání nově vybrané akce. Tuto možnost náhrady může Uživatel využít pouze jednou.
11) Zruší-li Uživatel účast 7 dnů a méně před zahájením akce nebo pokud se bez předchozí omluvy na akci nedostaví, činí storno poplatek 100 % celkové Ceny této akce.
12) Podaří-li se Uživateli zajistit za sebe náhradníka, není mu účtován žádný storno poplatek a uhrazená Cena se mu nevrací, ale je přeúčtována na tohoto náhradníka. Uživatel je však povinen o této změně Poskytovatele neprodleně informovat na e-mailové adrese uvedené výše v těchto obchodních podmínkách.
13) V případě večerních akcí (seminářů) platí následující storno podmínky:
a) Zruší-li Uživatel svou účast 5 dní a více před zahájením akce, uhrazená Cena se vrací po odečtení administrativního poplatku 300 Kč.
b) Zruší-li Uživatel svou účast méně než 5 dní před zahájením akce, uhrazená Cena se nevrací.
c) Zruší-li Uživatel svou účast ze skutečně závažných důvodů méně než 5 dní před zahájením akce, po domluvě s lektorkou je možné zúčastnit se jiné večerní akce (semináře). I v takovém případě je Uživateli účtován administrativní poplatek 300 Kč, který uhradí při registraci v místě konání nově vybrané akce.
14) Zaplacenou Cenu poníženou o storno poplatek vrátí Poskytovatel Uživateli do 14 dnů ode dne doručení e-mailu s oznámením zrušení účasti Poskytovateli, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak.
15) Veškeré náklady spojené s akcí naživo (na cestu, stravu atd.) nese Uživatel, není-li na Webu uvedeno jinak.
VÝHRADA ZMĚN
16) Poskytovatel si vyhrazuje právo provést změny Služby (např. místa či termínu konání, programu apod.) nebo její zrušení z organizačních a provozních důvodů. Všechny případné změny budou Uživateli neprodleně oznámeny. Pokud by se jednalo o nepodstatnou změnu (tedy takovou změnu, která zásadně neovlivní podstatu Služby), nemá Uživatel právo odstoupit od Smlouvy. V případě podstatné změny (zejm. změna termínu) může Uživatel od Smlouvy odstoupit, a to e-mailem zaslaným Poskytovateli do 3 dnů od oznámení takové změny. Zaplacená Cena bude v takovém případě Uživateli vrácena do 14 dnů ode dne odstoupení od Smlouvy. V případě zrušení akce bude Cena Uživateli vrácena do 14 dnů ode dne oznámení jejího zrušení Uživateli.
17) Poskytovatel si vyhrazuje právo v případě neočekávané události (např. zvýšení cen energií nebo jiných služeb od dodavatelů) provést jednostranné zvýšení Ceny Služby. O této skutečnosti bude Uživatele neprodleně informovat e-mailem a současně ho vyzve k úhradě doplatku ve stanovené lhůtě. Nebude-li v této lhůtě doplatek zaplacen, bude mít Poskytovatel za to, že Uživatel od Smlouvy odstoupil a původní Cena, kterou už dříve zaplatil, mu bude do 14 dnů vrácena.
18) Cena za nevyužité a v souladu s předchozími ustanoveními nezrušené Služby se Uživateli nevrací.
XI. AUTORSKÁ PRÁVA A MLČENLIVOST
1) Veškerý obsah na Webu a veškeré Produkty jsou autorským dílem. Poskytovatel Produkt zpřístupňuje Uživateli pro jeho vlastní potřebu. Produkt (ani jakoukoli jeho část), ať už v původní či změněné podobě, není možné bez předchozího výslovného písemného souhlasu Poskytovatele sdílet, kopírovat, šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám.
2) Uživatel má povinnost zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu v členské sekci na Webu, jakož i ohledně jiných údajů nezbytných k přístupu k Digitálnímu obsahu Produktů.
3) Lucka do kapsy a veškerý originální obsah, funkce a vlastnosti jsou výhradním vlastnictvím Poskytovatele, dále poskytovatele licence a poskytovatelů použitých modelů umělé inteligence a jsou chráněny právy duševního vlastnictví.
4) V případě, že Uživatel autorská práva či jiná práva duševního vlastnictví nebo povinnost mlčenlivosti poruší, je Poskytovatel oprávněn Uživateli znepřístupnit Digitální obsah Produktu a celý jeho uživatelský účet a požadovat náhradu škody, která mu v důsledku takového porušení vznikla. Porušení autorských práv je dále postižitelné podle autorského zákona a podle trestněprávních předpisů.
XII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM
1) Nejedná-li se o případ uvedený v následujícím odstavci, má Uživatel, který je Spotřebitelem, dle § 1829 Občanského zákoníku právo od Smlouvy bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Tato lhůta počíná běžet, jedná-li se o Produkt s Digitálním obsahem, Lucku do kapsy nebo o poskytnutí Služby, ode dne uzavření Smlouvy, a jedná-li se o Knihu, ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce Knihu převezme.
2) Právo odstoupit od Smlouvy dle předchozího odstavce Spotřebitel v souladu s § 1837 Občanského zákoníku nemá zejména v případě Smlouvy o:
a) dodání Digitálního obsahu nebo používání Lucky do kapsy poté, co bylo se souhlasem Spotřebitele započato s plněním před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy;
b) dodávce některých druhů zboží (např. zvukové nebo obrazové nahrávky v zapečetěném obalu, který byl porušen);
c) využití volného času, pokud má být podle Smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období (např. semináře);
d) poskytování Služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty a k započetí plnění došlo se souhlasem Spotřebitele před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy (pokud tyto Služby nebyly poskytnuty v plném rozsahu, ale jen částečně, může sice Spotřebitel od Smlouvy odstoupit, ale je v takovém případě povinen zaplatit Poskytovateli částku za plnění, které bylo před odstoupením od Smlouvy poskytnuto – pokud Cena za Služby byla už zaplacena, vrátí Poskytovatel Spotřebiteli pouze částku za neposkytnuté Služby).
3) Lhůta k odstoupení od Smlouvy je zachována, pokud Spotřebitel oznámení o odstoupení odešle Poskytovateli nejpozději 14. den po dni, kdy byla Smlouva uzavřena, resp. zásilka s Knihou převzata.
4) Pro odstoupení může Spotřebitel využít formulář, který je k dispozici ke stažení zde. Odstoupit od Smlouvy může Spotřebitel zasláním vyplněného formuláře, nebo jiného textu obdobného znění, na některou z kontaktních adres Poskytovatele uvedených výše, případně jakýmkoli jednoznačným prohlášením, které Spotřebitel vůči Poskytovateli učiní.
5) V případě odstoupení od Smlouvy bude Spotřebiteli Digitální obsah či další používání Lucky do kapsy okamžitě znepřístupněno.
6) Zakoupenou Knihu má Spotřebitel povinnost zaslat Poskytovateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy (nikoli na dobírku, Knihu zaslanou na dobírku nemá Poskytovatel povinnost převzít). Kniha musí být vrácena nepoškozená a v původním stavu na adresu Sebeláska s.r.o., Lucie Kolaříková, Líšnice 242, 252 10 Líšnice. Náklady spojené s vrácením Knihy nese ze zákona Spotřebitel.
7) Zaplacená Cena bude Spotřebiteli vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena. Jiným způsobem může být Cena vrácena jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel bude souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
8) Poskytovatel však není povinen zaplacenou Cenu Spotřebiteli vrátit dříve, než mu Kniha bude doručena nebo mu Spotřebitel prokáže její odeslání. Jestliže Spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání Knihy, který Poskytovatel nabízí, je Poskytovatel povinen vrátit Spotřebiteli náklady na dodání Knihy ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání.
9) Spotřebitel odpovídá Poskytovateli za snížení hodnoty Knihy, které vzniklo v důsledku nakládání s Knihou jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s její povahou, vlastnostmi a funkčností (tedy způsobem, jakým by se s Knihou seznamoval v kamenné prodejně). Pohledávku na náhradu škody vzniklé na Knize je Poskytovatel oprávněn jednostranně započíst proti pohledávce Spotřebitele na vrácení Ceny.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY OBECNĚ
10) Uživatel i Poskytovatel můžou od Smlouvy odstoupit dále v případech stanovených zákonem nebo Smlouvou, zejm. v případě podstatného porušení povinností druhé smluvní strany. Poskytovatel může od Smlouvy odstoupit zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do Webového rozhraní, neoprávněného používání Lucky do kapsy, porušení práv duševního vlastnictví nebo povinnosti mlčenlivosti. V případě odstoupení od Smlouvy je Poskytovatel oprávněn Digitální obsah Produktu Uživateli okamžitě znepřístupnit a zrušit mu přístup k jeho uživatelskému účtu, a to bez náhrady. Rovněž je oprávněn požadovat náhradu škody. Pokud by Uživatel narušoval průběh hromadné akce (např. semináře či hromadného volání, které je součástí online kurzu) nevhodným chováním (např. chování v rozporu s dobrými mravy, opakované vyrušování, účast pod vlivem alkoholu aj.) nebo Produkt užíval jinak nevhodným způsobem, je Poskytovatel (resp. lektor) oprávněn Uživatele vyloučit. Uživatel v takovém případě nemá nárok na vrácení zaplacené Ceny, ani její části.
11) Poskytovatel má právo odstoupit od Smlouvy také z důvodu nenaplnění minimální kapacity nebo naplnění maximální kapacity přihlášených účastníků, vyprodání zásob či nedostupnosti Knihy nebo z jiných vážných důvodů. Nedošlo-li ještě ze strany Poskytovatele k plnění, bude Uživateli zaplacená Cena vrácena do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, a to na stejný účet, ze kterého byla zaplacena, nebude-li výslovně dohodnuto jinak. Pokud by Poskytovatel do okamžiku odstoupení od Smlouvy plnil částečně, vrátí Uživateli zaplacenou Cenu poníženou o částku odpovídající již uskutečněnému plnění.
12) Pokud by ze strany Uživatele nedošlo k úhradě Ceny (při platbě na splátky k úhradě první splátky) ani ve lhůtě 30 dnů po splatnosti, Smlouva se uplynutím této lhůty ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.
13) Pokud Uživatel společně s Produktem dostane dárek – bonus a následně dojde k odstoupení od Smlouvy, je Poskytovatel oprávněn Uživateli přístup k bonusu zrušit nebo je Uživatel povinen Poskytovateli bonus vrátit. Uvedené platí v případě, není-li na Webu u Produktu uvedeno jinak.
XIII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE
1) Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými a účinnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925, dále (jedná-li se o Knihu) § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174a a (jedná-li se o Digitální obsah nebo Lucku do kapsy) § 2389a až 2389s Občanského zákoníku.
2) Práva z vadného plnění (reklamaci) může Uživatel u Poskytovatele uplatnit prostřednictvím kontaktů uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.
3) Reklamaci nelze uplatnit jen z toho důvodu, že Produkt nesplnil subjektivní očekávání Uživatele, ale musí se jednat o vadu.
VADY DIGITÁLNÍHO OBSAHU, LUCKY DO KAPSY NEBO KNIHY
4) Po zpřístupnění Produktu je Uživateli doporučeno, aby si co nejdříve zkontroloval funkčnost a dostupnost jeho Digitálního obsahu a zjistí-li nedostatky nebo vady, aby kontaktoval Poskytovatele za účelem provedení nápravy. Může se stát, že je obsah Produktu krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat, výpadků serveru nebo výpadků na straně dodavatelů Poskytovatele, a to i bez předchozího upozornění. Takovéto výpadky Poskytovatel nemůže ovlivnit a nenese za ně odpovědnost. Z důvodu takových dočasných výpadků nemá Uživatel právo odstoupit od Smlouvy, ani právo na slevu z Ceny, ani nemá právo na náhradu škody.
5) Poskytovatel odpovídá Uživateli, že Produkt při převzetí nemá vady a u Digitálního obsahu nebo Lucky do kapsy, že je bez vad také po celou dobu trvání Smlouvy (s výjimkou uvedenou v předchozím odstavci). V případě Digitálního obsahu s časově neomezeným přístupem odpovídá Poskytovatel za vady, které měl Digitální obsah při dodání. Je-li Uživatel Spotřebitelem a vada Produktu se projeví v průběhu 1 roku od dodání, má se za to, že byl Produktu vadný již při dodání (u Knihy ledaže to její povaha nebo povaha vady vylučují). Tato doba neběží po dobu, po kterou Spotřebitel nemůže Produkt užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. Není-li Uživatel Spotřebitelem, je jeho povinností prokázat, že byl Produkt vadný při dodání.
6) Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu zejména odpovídá, že Produkt:
a) odpovídá ujednaným vlastnostem;
b) je vhodný k dohodnutému účelu; a
c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití.
7) Je-li Uživatel Spotřebitelem, Poskytovatel mu dále odpovídá, že vedle ujednaných vlastností Produkt:
a) je vhodný k účelu, k němuž se Produkt tohoto druhu obvykle používá;
b) svými vlastnostmi či výkonnostními parametry odpovídá obvyklým vlastnostem Produktů téhož druhu, které může Uživatel rozumně očekávat;
c) je poskytován s příslušenstvím a s pokyny k použití, které může Uživatel rozumně očekávat; a
d) odpovídá vzorku nebo předloze, zkušební verzi nebo náhledu, které Poskytovatel zpřístupnil před uzavřením Smlouvy.
8) Předchozí odstavec se nepoužije v případě, že Poskytovatel Uživatele před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Produktu liší a Uživatel s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasil.
9) Týká-li se Smlouva Produktu s Digitálním obsahem nebo Lucky do kapsy, může Uživatel vytknout vadu, která se projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. V případě Digitálního obsahu s časově neomezeným přístupem může Uživatel, který je Spotřebitelem, vytknout vadu, která se projeví v době 2 let od dodání. Uživatel, který není Spotřebitelem, může vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit.
10) V případě Knihy může Kupující Poskytovateli vytknout vadu, která se na Knize projeví v době 2 let od převzetí (pokud by Kniha už byla použitá, v době 1 roku od převzetí). Tato doba neběží po dobu, po kterou Kupující nemůže Knihu užívat, vytkl-li vadu oprávněně. Kupující, který není Spotřebitelem, je povinen vytknout vadu Knihy bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit.
11) Má-li Produkt vadu, může Uživatel požadovat její odstranění (u Knihy může podle své volby požadovat dodání nového kusu bez vady nebo opravu), ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné.
12) Poskytovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Uživateli nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha Produktu a účel, pro který ho Uživatel požadoval. V případě reklamace Knihy je nezbytné, aby ji Kupující zaslal Poskytovateli na jeho náklady zpět na adresu Sebeláska s.r.o., Lucie Kolaříková, Líšnice 242, 252 10 Líšnice.
13) Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud:
a) Poskytovatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil či je zjevné, že ji neodstraní;
b) se vada projeví opakovaně; nebo
c) je vada podstatným porušením Smlouvy.
14) Uživatel však nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Produktu nevýznamná.
15) Uživatel, který je Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatel byl v prodlení s dodáním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez zbytečného odkladu poté, co byl Uživatelem vyzván k plnění, nebo v dodatečné výslovně dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítl-li Poskytovatel Produkt dodat nebo je zjevné, že ho nedodá, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Cena bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od Smlouvy.
16) V případě Knihy práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud sám vadu na Knize způsobil (např. nesprávným zacházením s Knihou), ani pokud vadu musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření Smlouvy. Vadou není opotřebení způsobené obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
17) Práva z vadného plnění Uživateli nenáleží v případě vad způsobených nesprávným užíváním nebo uložením Digitálního obsahu Produktu. Poskytovatel neodpovídá ani za nedostupnost nebo jiné vady Digitálního obsahu v případě nevyhovujícího digitálního prostředí Uživatele. Za účelem ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí, má Uživatel zákonnou povinnost poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat a kterou lze zajistit technicky dostupnými prostředky, jež jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. V případě odmítnutí poskytnutí součinnosti má Uživatel práva z vadného plnění jen tehdy, pokud vadu Produktu prokáže.
VADY SLUŽEB
18) Poskytovatel odpovídá za dodání Služby v rozsahu, podobě a kvalitě, která byla sjednána s Uživatelem či která byla popsána na Webu, anebo která je pro tento druh služeb obvyklá. Poskytovatel je povinen poskytnout Službu ve střední jakosti, nedohodl-li se s Uživatelem na jiné jakosti.
19) Vadu Služby musí Uživatel Poskytovateli vytknout (reklamovat) bez zbytečného odkladu poté, kdy měl možnost vadu zjistit, nejpozději do 6 měsíců od převzetí Služby.
20) Má-li Služba vadu, může Uživatel požadovat její odstranění nebo přiměřenou slevu z Ceny. Nelze-li vadu odstranit nebo ji Poskytovatel včas neodstraní, může Uživatel požadovat přiměřenou slevu z Ceny nebo od Smlouvy odstoupit.
XIV. VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ, ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
1) Má-li Uživatel k uzavřené Smlouvě, jejímu plnění či činnosti Poskytovatele nějakou stížnost, může Poskytovatele kontaktovat na některé z kontaktních adres uvedených výše v těchto obchodních podmínkách.
2) Dozor nad dodržováním povinností Poskytovatele vyplývajících z právních předpisů vykonávají tyto orgány: Česká obchodní inspekce, příslušný živnostenský úřad a Úřad pro ochranu osobních údajů (jedná-li se o povinnosti při zpracování osobních údajů). Na tyto orgány se lze s případnou stížností obrátit.
3) Případný spor mezi Poskytovatelem a Uživatelem bude řešen přednostně smírnou cestou. Pokud je Uživatel Spotřebitelem a z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s ní vznikne mezi ním a Poskytovatelem spor, má Uživatel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v takovém případě Česká obchodní inspekce, IČO: 00020869. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na webových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz).
XV. OZNAMOVÁNÍ NEZÁKONNÉHO OBSAHU
1) Tento článek obchodních podmínek platí v případech, kdy Poskytovatel umožňuje vkládat na svůj Web cizí obsah (např. komentáře pod webinářem). Poskytovatel má povinnost vyplývající z právních předpisů stanovit pravidla pro oznamování nezákonného obsahu a obsahu neslučitelného s těmito obchodními podmínkami a pro přijímání opatření proti takovému obsahu.
2) Na Web lze vkládat jen takový obsah, který neporušuje právní předpisy a práva a oprávněné zájmy třetích osob. Zejména je zakázáno vkládat na Web obsah porušující autorská práva a jiná práva k duševnímu vlastnictví, obsah zahrnující prvky diskriminace, dezinformace, nezdvořilosti, nenávisti nebo šikany, obsah ohrožující nebo poškozující dobré jméno a pověst Poskytovatele nebo třetí osoby, obsah nabádající k protiprávní činnosti, obsah, který je jinak společensky škodlivý nebo v rozporu s dobrými mravy, a obsah nesouvisející se zaměřením Webu (spam).
3) Má-li návštěvník Webu za to, že se na Webu nachází nezákonný cizí obsah, může tuto skutečnost oznámit Poskytovateli e-mailem na elektronickou adresu uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách. Toto oznámení musí obsahovat:
a) údaj, kterého konkrétního obsahu se oznámení týká (kde přesně na Webu je umístěno), případně lze jeho znění do e-mailu zkopírovat;
b) dostatečně podložené vysvětlení důvodů, proč je podle oznamovatele daný obsah nezákonný nebo v rozporu s odstavcem 2 tohoto článku obchodních podmínek;
c) prohlášení, že se oznamovatel v dobré víře domnívá, že informace uvedené v oznámení jsou přesné a úplné; a
d) jméno oznamovatele nebo, je-li oznamovatelem právnická osoba, její název.
4) Poskytovatel bez zbytečného odkladu oznamovateli potvrdí, že oznámení podle předchozího odstavce obdržel.
5) Oznámení přijaté podle odstavce 3 tohoto článku Poskytovatel vyřídí včas, nesvévolně, objektivně, s náležitou péčí a s ohledem na práva a oprávněné zájmy všech dotčených stran, včetně svobody projevu původce obsahu. Dojde-li Poskytovatel k závěru, že oznámení je důvodné, učiní neprodleně příslušné opatření k odstranění daného cizího obsahu z Webu nebo jeho znepřístupnění. V případě obsahu, který je závažným způsobem nezákonný nebo rozporný s odstavcem 2 tohoto článku, nebo pokud určitá osoba vkládá na Web nezákonný či rozporný obsah opakovaně, má Poskytovatel právo původci takového obsahu rovněž bez náhrady zcela či částečně pozastavit nebo zrušit možnost vkládat obsah na Web. O přijatém opatření Poskytovatel bez zbytečného odkladu vyrozumí oznamovatele.
6) Neprodleně po přijetí opatření podle předchozího odstavce Poskytovatel o této skutečnosti vyrozumí původce obsahu s uvedením jasného a konkrétního odůvodnění, proč je jeho obsah považován za nezákonný nebo rozporný s odstavcem 2 tohoto článku. Toto vyrozumění není potřeba, není-li Poskytovateli známa elektronická adresa původce obsahu.
7) Poskytovatel je oprávněn přijmout opatření uvedené v odstavci 5 tohoto článku také tehdy, dojde-li na základě vlastního šetření k závěru, že určitý cizí obsah vložený na Web je nezákonný nebo rozporný s odstavcem 2 tohoto článku. Předchozí odstavec zde platí obdobně.
8) Poskytovatel určuje jednotné kontaktní místo, kterým je jeho e-mailová adresa podpora@luciekolarikova.cz, prostřednictvím které lze s Poskytovatelem komunikovat v českém, případně anglickém jazyce.
XVI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1) Smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Poskytovatele a Uživatele, které ze Smlouvy vyplývají. Smlouva o členství v online klubu a smlouva o používání Lucky do kapsy jsou uzavírány na dobu neurčitou.
2) Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména Občanským zákoníkem. Tím nejsou dotčena práva Spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
3) Zásady zpracování osobních údajů jsou obsaženy v samostatném dokumentu, který je zveřejněn na Webu.
4) V případě vyšší moci nenese Poskytovatel odpovědnost za škodu vzniklou v souvislosti s případem vyšší moci, a trvá-li stav vyšší moci déle než 10 dnů, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy.
5) Je-li nebo stane-li se některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatným či neúčinným, namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost či neúčinnost ustanovení obchodních podmínek nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.
6) Tyto obchodní podmínky je Poskytovatel oprávněn jednostranně měnit, zejména z důvodu změny právních předpisů, technických podmínek nebo rozsahu poskytovaného plnění. Nejedná-li se o online klub nebo Lucku do kapsy, platí pro Uživatele vždy text obchodních podmínek účinný k datu Objednávky. V případě online klubu a Lucky do kapsy platí, že bude Uživateli změna obchodních podmínek oznámena e-mailem nebo přímo v konverzaci s Luckou do kapsy alespoň 15 dní před tím, než změna nabude účinnosti. Pokud Uživatel se změnou obchodních podmínek nebude souhlasit, má právo Smlouvu ukončit písemnou výpovědí zaslanou na e-mailovou adresu Poskytovatele uvedenou výše v těchto obchodních podmínkách, a to nejpozději do dne, kdy změna nabude účinnosti. Pokud Uživatel v této lhůtě Smlouvu neukončí, má se za to, že se změnou obchodních podmínek souhlasí. Aktuální znění obchodních podmínek je zveřejněno na Webu.
7) Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. 12. 2025. Předchozí znění obchodních podmínek je k nahlédnutí zde.